Najčešći oblik rada u Centru su individualan klinički rad i grupni klinički rad (uključujući grupe potpore ili grupe za edukativni rad).
KABINET ZA RANU RAZVOJNU REHABILITACIJU
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- rani psihomotorički razvoj
- neurorazvojni rizici
- poteškoće u motoričkom planiranju i/ili izvedbi zadataka koji uključuju motoriku
- razvojna dispraksija
- procjena i preporuka odgovarajuće asistivne tehnologije za osobe s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima
- kreiranje individualnog obiteljskog plana podrške
- provođenje i evaluacija individualnih edukacijsko-rehabilitacijskih programa
- savjetovanje, edukacija i podrška roditeljima i obitelji djeteta s razvojnim odstupanjima
- edukacija stručnjaka
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena ranog psihomotoričkog razvoja
- individualni način rada
- 0 – 6 god. (90 min)
Procjena fine i grube motorike
- individualni način rada
- 3-14 god. (90 min)
Procjena vizualno-motoričke integracije
- individualan način rada
- 2 – 18 god. (90 min)
Procjena i preporuka odgovarajuće asistivne tehnologije
- individualan način rada, u tri susreta
- 3 – 18 god. (90 min)
Tijek procjena:
- intervju (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnju medicinsku/razvojnu dokumentaciju korisnika i sl.)
- procjena
Stručna podrška, savjetovanja i terapija provode se individualno za osobe 0 – 18 god. starosti u trajanju od 60 min te grupno za osobe 7 – 99 godina starosti u trajanju 60 – 90 min.
KABINET ZA RANU KOMUNIKACIJU (KRK)
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- diferencijalna dijagnostika (neuro)razvojnih poremećaja i poremećaja nepoznate etiologije u domeni spoznaje, komunikacije, jezika i govora (poremećaj iz spektra autizma, socijalno (pragmatički) komunikacijski poremećaj, selektivni mutizam, jezično-govorni poremećaji, procjena spremnosti za školu, specifični poremećaji učenja (disleksija, disgrafija, diskalkulija),
- poremećaji hranjenja-sisanja-gutanja
- procjena motoričkog statuta u funkciji hranjenja i komunikacije
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Timska diferencijalno-dijagnostička procjena (psiholog i logoped)
- individualni način rada
- 0 – 6 god (120 min)
- tijek procjene:
- anamnestička obrada s uvidom u postojeću dokumentaciju;
- psihološko i logopedsko testiranje (timska procjena);
- logopedsko testiranje;
- interpretacija rezultata;
- postavljanje dijagnoze;
- izricanje preporuka
Logopedska diferencijalna dijagnostika (komunikacija, jezik, govor; hranjenje-sisanje-gutanje; spremnost za školu; akademske vještine, složene komunikacijske potrebe)
- individualni način rada
- 0 – 7 god. (120 min)
- 7 god. – postadolescentska mladenačka dob, iznimno i odrasla dob (180 min)
- tijek procjene:
- anamnestička obrada s uvidom u postojeću dokumentaciju;
- psihološko i logopedsko testiranje (timska procjena);
- logopedsko testiranje;
- interpretacija rezultata;
- postavljanje dijagnoze;
- izricanje preporuka
ADOS-2
- individualan način rada
- sve dobne skupine (90 min)
- tijek procjene: roditelj maloljetnog djeteta djelomično ili potpuno prisustvuje procjeni
ADI-R
- individualan način rada
- sve dobne skupine (180 min)
- tijek procjene: intervju s roditeljem u vidu detaljne anamnestičke obrade
Procjena spontane motorike prema Prechtlu
- individualan način rada
- 0 – 4 mj. (60 min)
- tijek procjene: analiza videozapisa i/ili opservacija
Psihološka procjena djeteta
- individualni način rada
- 1 – 6 godina (120 min)
- ovisno o dobi, procjenjuje se psihomotorni razvoj, kognitivne sposobnosti i socioemocionalni razvoj
- tijek procjene:
- razgovor s roditeljima (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u postojeću medicinsku dokumentaciju i sl.)
- procjena (primjena standardiziranih testova i ljestvica)
- davanje povratne informacije roditeljima
Stručna podrška, savjetovanja i terapija provode se individualno s djecom kronološke dobi 0 – postadolescentske mladenačke dobi u trajanju od 45 min te individualno s roditeljima u trajanju 60 – 90 min.
KABINET ZA OŠTEĆENJA SLUHA
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- individualna habilitacija jezika, slušanja i govora kod djece s oštećenjem sluha;
- poticanje komunikacijskih vještina na hrvatskom znakovnom jeziku (HZJ) kod djece s oštećenjem sluha i djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije;
- poticanje komunikacije manualnim znakovima kod djece s oštećenjem sluha i djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije;
- savjetovanje obitelji djece s prirođenim/rano stečenim oštećenjem sluha;
- rehabilitacija slušanja kod odraslih sa stečenim oštećenjem sluha te savjetovanje odraslih korisnika i njihovih obitelji
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena slušnih, jezičnih i govornih vještina
- individualan način rada
- 1 – 99 god. (60 – 90 min)
- tijek procjene:
- intervju (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnju medicinsku/razvojnu dokumentaciju korisnika i sl.)
- procjena
- davanje povratne informacije roditeljima/odraslom korisniku
Stručna podrška, savjetovanja i terapije u trajanju od 60 min provode se:
- individualno s osobama 3 – 99 godina starosti
- u istovremenom radu s djetetom i obitelji od dojenačke dobi djeteta
- grupno s osobama 3 – 99 godina starosti
- u grupnim savjetovanjima/grupama podrške s osobama 18 – 99 godina starosti
KABINET ZA KOMUNIKACIJSKE POREMEĆAJE ODRASLIH
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- jezične, govorne i komunikacijske poteškoće odraslih uzrokovane moždanim udarima (afazija), traumatskim ozljedama mozga, tumorima i neurodegenerativnim bolestima (demencije)
- dijagnostika, terapija i savjetovanje za djecu s tumorima i traumatskim ozljedama mozga
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena jezične, govorne i komunikacijske poteškoće uzrokovane moždanim udarima (afazija), traumatskim ozljedama mozga, tumorima i neurodegenerativnim bolestima (demencije)
- individualan način rada (moguće u nekoliko navrata)
- 2 – 99 god. (60 min, ovisno o mogućnostima i zdravstvenom stanju korisnika)
- tijek procjene:
- uvid u dosadašnju medicinsku dokumentaciju korisnika i ranije terapije
- intervju korisnika s članom obitelji
- procjena
- analiza i obrada podataka
- pisanje nalaza
- upoznavanje članova obitelji s rezultatima procjene
- planiranje učestalosti i načina terapije
Stručna podrška, savjetovanja i terapije provode se individualno s osobama 2 – 99 godina starosti unutar 45 min te u obliku grupne terapije korisnika i podrške članovima obitelji unutar 60 min.
KABINET ZA PSIHOLOŠKU PROCJENU I PODRŠKU
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj,
- određene teškoće u učenju,
- procjena darovitosti,
- procjena kognitivnih sposobnosti kod djece s različitim teškoćama (specifične teškoće u učenju, poremećaj iz spektra autizma, poremećaj socijalne komunikacije, intelektualne teškoće itd.)
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena psihomotornog razvoja (vrtićka dob)
- individualan način rada
- 2 – 6 god. (120 min)
Procjene spremnosti za školu
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 6 – 8 god. (120 min)
Procjena kognitivnih sposobnosti i socioemocionalnog statusa (OŠ, SŠ)
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 6 – 17 god. (120 – 180 min)
Procjena neverbalnih kognitivnih sposobnosti i socioemocionalnog statusa
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 18 – 99 god. (120 – 180 min)
Tijek procjena:
- intervju (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnju medicinsku/razvojnu dokumentaciju korisnika i sl.)
- procjena
- davanje povratne informacije i upoznavanje roditelja s rezultatima procjene
Stručna podrška, savjetovanja i terapije provode su individualno i u paru za osobe 4 – 99 godina starosti u trajanju od 60 min te u grupnom načinu rada za osobe 7 – 99 godina starosti unutar 60 – 90 min.
LOGOPEDSKI KABINET
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- poremećaji glasa,
- artikulacijsko-fonološki poremećaji,
- poremećaji čitanja i pisanja,
- poremećaji tečnosti govora
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena glasa
- individualan način rada
- 4 – 99 god. (do 90 min)
Procjena tečnosti, procjena jezično-govornog statusa
- individualan način rada (moguće u više navrata, ovisno o dobi)
- 2 – 99 god. (do 120 min)
Procjena rane pismenosti (vrtićka dob)
- individualan način rada
- vrtićka dob (do 120 min)
Procjene spremnosti za školu
- individualan način rada
- do 120 min
Procjena čitanja i pisanja i aspekata jezičnog znanja školske djece
- individualan način rada
- do 120 min
Procjena čitanja i pisanja i aspekata jezičnog znanja odraslih
- individualan način rada
- do 120 min
Tijek procjena:
- intervju
- uvid u dosadašnju dokumentaciju
- procjena
- davanje povratne informacije i upoznavanje roditelja (ili samog korisnika) s rezultatima procjene
- planiranje terapije
Stručna podrška, savjetovanja i terapije provode se individualno za sve dobne skupine u trajanju do 45 min.
KABINET ZA PROBLEME U VIZUALNOM FUNKCIONIRANJU
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- problemi u vizualnom funkcioniranju
- vidne funkcije
- funkcionalni vid
- cerebralno oštećenje vida
- podrška u socijalnoj integraciji
- podrška u opismenjavanju
- orijentacija i kretanje
- podrška u profesionalnoj rehabilitaciji
- podrška pri odabiru asistivnog pomagala
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena vizualnog funkcioniranja
- individualan način rada (uz ili bez prisustva roditelja/pratnje)
- sve dobne skupine (120 min)
- tijek procjene:
- inicijalni razgovor
- procjena osnovnih vidnih funkcija
- procjena funkcionalnog vida
- analiza i interpretacija rezultata
- smjernice za edukacijsko-rehabilitacijske postupke i prilagodbu okoline
Procjena cerebralnog oštećenja vida
- individualan način rada (uz ili bez prisustva roditelja/pratnje)
- 3 – 99 god. (120 – 160 min)
- tijek procjene:
- inicijalni razgovor
- procjena osnovnih vidnih funkcija
- procjena viših vidnih funkcija
- procjena funkcionalnog vida
- analiza i interpretacija rezultata
- smjernice za edukacijsko-rehabilitacijske postupke i prilagodbu okoline
Procjena osoba s višestrukim teškoćama
- individualan način rada (uz ili bez prisustva roditelja/pratnje)
- sve dobne skupine (120 min)
- tijek procjene:
- inicijalni razgovor
- ekološka procjena (cjelokupna procjena funkcioniranja osobe te utjecaja osobnih i okolinskih čimbenika)
- analiza i interpretacija rezultata
- smjernice za edukacijsko-rehabilitacijske postupke i prilagodbu okoline
Stručna podrška, savjetovanja i terapije provode se individualno sa svim dobnim skupinama u trajanju od 90 min.
ODGOJNO SAVJETOVALIŠTE
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- savjetovanje djece i mladih s problemima u ponašanju i njihovih obitelji – rizična ponašanja djece i mladih
- školske i akademske teškoće
- podrška i pomoć mladima oko povratka u sustav obrazovanja ili zapošljavanja
- problemi s autoritetom
- disciplinski problemi
- teškoće uspostavljanja interpersonalnih odnosa;
- nasilno ponašanje
- iskustvo vršnjačkog zlostavljanja
- eksperimentiranje i/ili konzumacija sredstava ovisnosti
- problemi povezani s prekomjernim kockanjem
- problemi povezani s prekomjernim korištenjem interneta
- internalizirani problemi (potištenost, povučenost, anksioznost)
- izazovi u roditeljstvu
- savjetovanje oko primjerenih odgojnih postupaka
- odgojna mjera uključivanja u individualni ili grupni psihosocijalni tretman (prema Zakonu o sudovima za mladež)
USLUGE KOJE PRUŽAMO
INDIVIDUALNO SAVJETOVANJE
Djeca i mladi
- individualan način rada uz zajedničke susrete s roditeljima, po potrebi i procjeni voditelja savjetovanja
- 7 – 26 god (45 – 60 min)
Roditelji/obitelji
- individualan način rada ili s roditeljskim parom uz zajedničke susrete s djetetom, po potrebi i procjeni voditelja savjetovanja
- odrasla dob (60 min)
Posebna obveza
- individualan način rada
- 14 – 18/21 god. (60 min)
GRUPNI PSIHOSOCIJALNI RAD
Djeca i mladi
Program unaprjeđivanja socioemocionalnih vještina
- 7 – 26 god.
- 8 do 12 grupnih susreta u trajanju od 90 min
Program medijske pismenosti
- 7 – 18 god.
- 6 do 12 grupnih susreta u trajanju od 90 min
Roditelji
- Ciklus edukativnih predavanja za roditelje
Roditelji/obitelji
Unaprjeđivanje roditeljskih vještina i savjetovanje oko primjerenih odgojnih postupaka
- odrasla dob
- 8 do 12 grupnih susreta u trajanju od 90 min
Program rada s multiproblemskim obiteljima
- odrasla dob
- 8 do 12 grupnih susreta u trajanju od 90 min
KABINET ZA PSIHOTERAPIJU
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- savjetovanje ili psihoterapija za sve koji imaju potrebu za podrškom, promjenom, uvidom, rastom i razvojem – mladi (studenti), odrasli, parovi
- rad s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom te njihovim obiteljima
USLUGE KOJE PRUŽAMO
U radu s klijentima usmjereni smo na njihove snage, potičući osviještenost o sebi i situaciji u kojoj se nalaze te razvijajući nove strategije suočavanja s teškoćama (jačanje osobnih potencijala, samopoštovanja, samopouzdanja i samozastupanja). Tijekom rada poteškoće se nastoje prevladati promjenom perspektive i usmjeravanjem prema novim i dubljim razinama razumijevanja situacije koju doživljavaju kao problem, kao i dubljim razinama razumijevanja samog sebe.
Savjetovanjem i/ili psihoterapijom:
- pomažemo u prevladavanju socioemocionalnih problema
- pružamo psihološku podršku
- preveniramo ozbiljnije psihološke poremećaje i narušavanje odnosa s važnim osobama
- pružamo podršku u odrastanju i oblikovanju identiteta te zdravom rastu i razvoju
- pružamo pomoć i podršku roditeljima te ih ojačavamo za kompetentno roditeljstvo
- podržavamo njegovanje kvalitetnih partnerskih odnosa
- podržavamo djecu i mlade u prevladavanju stresa tijekom školovanja i studiranja
Stručna podrška, savjetovanja i terapije provode s osobama 5 – 99 godina starosti individualno i radom u paru u trajanju od 60 min. te u grupnom radu u trajanju 60 – 90 min.
KABINET ZA SENZORNU INTEGRACIJU
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- poremećaj senzorne integracije
- teškoće senzorne obrade kod djece s različitim razvojnim teškoćama (poremećaj pažnje i hiperaktivnosti, poremećaj socijalne komunikacije, intelektualne teškoće, motoričke teškoće, poremećaj iz spektra autizma, specifične teškoće u učenju itd.) i onih neurotipičnog razvoja
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena teškoća senzorne obrade (vrtićka dob)
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 3 – 6 god. (120 min)
Procjena teškoća senzorne obrade (osnovnoškolska dob/srednjoškolska dob)
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 6 –15/15-18 (21) god. 120 min
Tijek procjena:
- Intervju s roditeljima (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnji razvoj korisnika)
- Procjena primjenom:
- Upitnika za roditelje,
- Sustava za procjenu karakterističnih ponašanja i teškoća senzorne obrade, (Viola, 2002., prijevod i adaptacija Fulgosi-Masnjak i dr. 2004.),
- kliničkog promatranja – analiza video-zapisa.
- Razgovor s roditeljima/skrbnikom – pružanje povratne informacije i upoznavanje roditelja s rezultatima procjene, demonstracija postupaka i aktivnosti za poticanje razvoja senzorne integracije/rad s djetetom u obiteljskom okružju.
Stručna podrška, terapije i savjetovanja provode se individualno za osobe 3(4) do 99 godina starosti unutar 60 min.
KABINET ZA POREMEĆAJ IZ SPEKTRA AUTIZMA
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
U Kabinetu za poremećaj iz spektra autizma provodimo dijagnostiku, procjenu, savjetovanje i podršku za djecu i mlade s dijagnozom poremećaja iz spektra autizma (pervazivni razvojni poremećaj, autistični poremećaj i Aspergerov sindrom (prema DSM – IV)) te osobe sa sumnjom na dijagnozu poremećaja iz spektra autizma. Također provodimo savjetovanje i edukaciju obitelji i stručnjaka.
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjene:
- edukacijsko-rehabilitacijska procjena za djecu
- procjena i savjetovanje u svrhu određivanja primjerenog oblika školovanja i podrške za djecu u osnovnoj i srednjoj školi
- opservacijski protokol za dijagnostiku autizma – ADOS-2 za djecu, mlade i odrasle osobe (do završetka srednjoškolskog obrazovanja)
Stručna podrška, terapija i savjetovanje:
- individualna terapija za djecu s dijagnozom ili sumnjom na dijagnozu poremećaja iz spektra autizma (pervazivni razvojni poremećaj, autistični poremećaj i Aspergerov sindrom (prema DSM – IV))
- podrška i savjetovanje za učenike osnovne i srednje škole te studente s dijagnozom ili sumnjom na dijagnozu poremećaja iz spektra autizma (pervazivni razvojni poremećaj, autistični poremećaj i Aspergerov sindrom (prema DSM – IV))
- podrška i savjetovanje za roditelje i stručnjake
KABINET ZA EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKU PROCJENU I PODRŠKU
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- savjetovanje i pružanje podrške obiteljima, odraslim osobama s intelektualnim teškoćama, skrbnicima te ostalim pružateljima usluga u rehabilitaciji, odgoju, obrazovanju, socijalnoj skrbi, zapošljavanju i sl., a koji su povezani s djecom, mladima i odraslim osobama sa sumnjom na ili s utvrđenim intelektualnim odnosno drugim razvojnim teškoćama
USLUGE KOJE PRUŽAMO
DIJAGNOSTIKE/PROCJENE/POTPORA:
a) Probir/probna primjena ASQ 3
b) Kriterijski sustav procjene evaluacije i programiranja (probna primjena) – Assessment, Evaluation, and Programming System for Infants and Children (AEPS®), Second Edition
c) izrada individualnog razvojnog profila
- individualan i skupan način rada
- 0 – 55 mjeseci starosti (30 – 120 min)
Procjene spremnosti za školu i ostalih vrsta procjene povezanih sa školskim učenjem:
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 6 – 8 god. (120 min)
- procjena preferiranog stila učenja primjenom kriterijskog sustava procjene (Upitnik za učenika, učitelja, roditelja, slikovni Upitnik za mlade/odrasle),
- procjena obrazovnih postignuća
- praćenje napretka učenika redovnih osnovnih i srednjih škola te učenika škola s posebnim programima tijekom školovanja
- savjetodavna podrška učenicima o primjeni strategija samopodrške u učenju
- savjetodavna podrška roditeljima, učiteljima, pomoćnicima u nastavi o postupcima didaktičko-metodičke podrške radom kod kuće, u školi
- procjena i podrška učenicima na prijelazu u srednjoškolsko obrazovanje
Procjena značajki spolnog razvoja, potreba za spolnim odgojem i edukacijom
Procjena indikatora kvalitete života djece/ mladih / odraslih osoba s razvojnim teškoćama/ invaliditetom
Probne primjene upitnika:
- Upitnik procjene obiteljskih interesa i potreba
- Upitnik za evaluaciju ranog dječjeg razvoja
Ekološka procjena
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 6 – 17 god. (120 – 180 min)
Procjena potreba za podrškom osoba s intelektualnim teškoćama u tranzicijskom periodu (pri završetku školovanja) i odrasloj dobi
Savjetodavna podrška osobama s intelektualnim teškoćama u svrhu osobnog razvoja, socijalnog uključivanja i unaprijeđenja kvalitete života
Savjetodavna podrška roditeljima/obiteljima/skrbnicima i stručnjacima u neposrednom radu s osobama s intelektualnim teškoćama
- individualan način rada (moguće u dva susreta)
- 18 – 99 god. (120 – 180 min)
Tijek procjena:
- intervju (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnju medicinsku/razvojnu dokumentaciju korisnika i sl.)
- procjena
- davanje povratne informacije i upoznavanje roditelja/skrbnika/stručnjaka s rezultatima procjene
Stručna podrška i savjetovanja pružaju se individualno svim dobnim skupinama u trajanju od 60 min, radom u paru unutar 60 min osobama 4 – 99 god. te grupno osobama 7 – 99 god. starosti u trajanju od 60 do 90 min.
LABORATORIJ ZA POTPOMOGNUTU KOMUNIKACIJU
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- rani razvoj socijalne komunikacije, jezičnih sposobnosti i rane pismenosti u djece sa složenim komunikacijskim potrebama;
- procjena potreba za uvođenjem potpomognute komunikacije u djece sa složenim komunikacijskim potrebama,
- stvaranje individualnog obiteljskog plana podrške s naglaskom na komunikacijske i jezične sposobnosti;
- povezivanje s drugim stručnjacima koji su u kontaktu s djetetom (dječji vrtić, ustanova socijalne skrbi i slično)
Istraživačka i stručna djelatnost:
- razvoj nisko-tehnoloških sredstava komunikacije (npr. izrada komunikacijskih ploča i knjiga, jezična i grafička prilagodba slikovnica, izrada socijalnih priča),
- razvoj i testiranje različitih softverskih rješenja (u okviru multidisciplinarne suradnje s Laboratorijem za asistivne tehnologije i potpomognutu komunikaciju koji se nalazi pri Fakultetu za elektrotehniku i računarstvo: http://lab.ict-aac.hr/)
Nastavna djelatnost:
- nastavna baza za predmete Potpomognuta komunikacija i Poremećaji socijalne komunikacije (studijski program logopedija),
- podizanje svijesti javnosti o različitosti, podizanje svijesti javnosti o potpomognutoj komunikaciji,
- edukacija stručnjaka
USLUGE KOJE PRUŽAMO
Procjena ranog komunikacijskog i jezično-govornog razvoja
- individualan način rada
- 0 – 8 god. (90 min)
- tijek procjene:
- intervju (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnju medicinsku/razvojnu dokumentaciju korisnika i sl.)
- logopedska procjena
- davanje povratne informacije i upoznavanje roditelja s rezultatima procjene
Savjetovanje u pogledu uporabe nisko-tehnoloških i visoko-tehnoloških rješenja
- individualan način rada
- 0 – 8 god. (90 min)
- tijek procjene:
- intervju (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnju medicinsku/razvojnu dokumentaciju korisnika i sl.)
- logopedska procjena
- davanje povratne informacije i savjetovanje roditelja u pogledu uvođenja potpomognute komunikacije
Stručna logopedska podrška ili savjetovanje u pogledu intervencijskih postupaka pruža se djeci 0 – 8 godina starosti, individualno unutar 60 min te grupno u trajanju od 60 do 80 min.
KABINET ZA PODRŠKU I RAZVOJ KARIJERA (KARPO)
PODRUČJA KOJIMA SE BAVIMO
- Osnaživanje akademskih kompetencija studenata ERF-a, poput:
- samoreguliranog učenja (strategije učenja, motivacije za učenje i dr.), nošenja s ispitnom anksioznošću, učinkovitog upravljanja vremenom, javnog izlaganja, kritičkog mišljenja, akademskog čitanja i pisanja, reflektiranja, akademske komunikacije i dr.
- Osnaživanje kompetencija studenata ERF-a za brigu o vlastitom mentalnom zdravlju, poput:
- svijesti o sebi, samoupravljanja, samosuosjećanja, društvene svijesti, socijalnih vještina, vještina suočavanja sa stresom, vještina rješavanja problema, vještina odgovornog odlučivanja i dr.
- Osnaživanje kompetencija studenata ERF-a za planiranje i razvoj vlastite karijere, poput:
- razumijevanja vlastitog karijernog/profesionalnog profila (identifikacija vlastitih kompetencija, interesa, vrijednosti i sl.), postavljanja karijernih ciljeva, vještina aktivnog traženja posla (socijalno umrežavanje, volontiranje, studentska praksa, predstavljanje poslodavaca na Fakultetu, izravan kontakt s poslodavcem), pisanja životopisa i motivacijskog pisma, traženja preporuke, razgovora za posao i psihološkog testiranja, snalaženja na tržištu rada tijekom prve godine, vještina poslovne komunikacije i suradnje u timu.
USLUGE KOJE PRUŽAMO
- Predavanja/radionice iz područja razvoja akademskih, karijernih i vještina brige o vlastitom mentalnom zdravlju
- Individualno i grupno savjetovanje vezano za razvoj akademskih, karijernih i kompetencija važnih za vlastito mentalno zdravlje
- Aktivnosti podrške studentima u procesu prilagodbe na studiranje i općenito studentski život (poput Q&A radionice koje provode studenti viših godina za brucoše, orijentacijski dani i sl.)
- Mentoriranje brucoša od strane studenata viših godina studija
- Organizirana neformalna druženja studenata (izleti, zabave, tematske večeri i sl.)
- Osiguravanje stručne podrške i akademske prilagodbe za studente s invaliditetom i studente sa specifičnim teškoćama učenja (poput savjetovanja kandidata koji žele upisati neki od studija na ERF-u, preporuka za prilagodbu nastavnog procesa i provjere stečenih kompetencija, osiguravanja vršnjačke podrške i drugo)
- Osiguravanje podrške stranim studentima koji su na programu razmjene studenata
- Pisani informativni i edukativni materijali (objavljeni sadržaji na mrežnoj stranici, letci, brošure)
- Provođenje istraživanja o kvaliteti studentskog života i unaprjeđenju procesa studiranja
- Evaluacija usluga Kabineta za podršku studentima i razvoj karijera
Usluge Centra naplaćuju se prema važećem CJENIKU.