U kabinetu se pruža podrška djeci i mladima u riziku ili s već razvijenim problemima u ponašanju. Usmjereni smo na rad s djecom i mladima koji iskazuju eksternalizirane ili internalizirane teškoće te pri tome polazimo od suvremenih znanstveno-utemeljenih pristupa. Kroz kabinet se provodi socijalnopedagoška procjena te se razvijaju i implementiraju preventivni i tretmanski programi usmjereni na razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija djece, mladih i roditelje. Uz djecu i mlade, u našem kabinetu osiguravamo i usluge savjetovanja te podrške roditeljima/skrbnicima u unaprjeđenju njihovih odgojnih postupaka i kompetencija. Uz navedeno, provode se i aktivnosti podrške i socijalnog uključivanja provode se za mlade s problemima u ponašanju i teškoćama mentalnog zdravlja te za njihove roditelje.  Provodi se i podrška stručnjacima u razvoju kompetencija za preventivni rad i rad s djecom i mladima s problemima u ponašanju. Isto tako, stručnjacima iz područja odgoja i obrazovanja, socijalne skrbi, zdravstva, pravosuđa i civilnog sektora nastojimo služiti kao servis, mjesto razmjene i susreta.
Aktivnosti u kabinetu provode socijalne pedagoginje i psihologinje, s višegodišnjim iskustvom u psihosocijalnom radu te završenim edukacijama iz savjetodavnog i psihoterapijskog rada.

Usluge Kabineta za socijalnopedagošku procjenu, savjetovanje i programe

1. Socijalnopedagoška procjena

Procjena djece i mladih s problemima u ponašanju (uključuje multidisciplinarnu procjenu djece i mladima s problemima u ponašanju socijalni pedagog, psiholog, a po potrebi psihijatar – specijalista dječje i adolescentske psihijatrije, edukacijski rehabilitator i logoped, ovisno o prisutnim teškoćama)

2. Individualno savjetovanje

Za djecu i mlade s problemima u ponašanju te njihove roditelje/skrbnike.

3. Grupni psihosocijalni programi

Za djecu, mlade i roditelje usmjereni na razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija djece i mladih.

4. Kombinirani individualni i grupni tretman za djecu s problemima u ponašanju

5. Provedba mjere psihosocijalnog tretmana u savjetovalištu za mlade

6. Socijalno mentorstvo i podrška u psihosocijalnom razvoju mladih i roditelja

7. Stručna usavršavanja

(webinari, interaktivna predavanja) Za razvoj kompetencija stručnjaka za preventivni rad i tretman s djecom i mladima s problemima u ponašanju.

8. Ekspertize ustanovama i stručnjacima

U osiguravanju podrške djetetu/mladoj osobi s problemima u ponašanju.


NAŠ STRUČNI TIM

Sanja Radić Bursać, mag.soc.pead., stručna suradnica u znanosti i visokom obrazovanju

  • završila je osnovnu razinu edukacije iz Realitetne terapije i Teorije izbora u dvogodišnjem trajanju, kao i niz stručnih usavršavanja o specifičnim metodama i tehnikama u savjetodavnom radu; trenutno započinje edukaciju iz dječje i adolescentne integrativne psihoterapije
  • ima bogato iskustvo osmišljavanja te provedbe strukturiranih psihoedukativnih i psihosocijalnih intervencija namijenjenih djeci, mladima i odraslima/obitelji
  • uključena u niz znanstveno-istraživačkih i stručnih projekata na području prevencijske znanosti i bihevioralnih ovisnosti
  • od 2013. godine bila angažirana kao vanjska suradnica Odgojnog savjetovališta, a trenutno prvenstveno individualno radi s djecom i mladima školske dobi te vodi grupne aktivnosti

Martina Horvat, socijalna pedagoginja

  • Fokus joj je rad s djecom i mladima s problemima u ponašanju te njihovim obiteljima, provedba odgojne mjere psihosocijalnog tretmana u savjetovalištu za mlade, podrška djeci i mladima  s iskustvom nasilja,  osnaživanje osoba u riziku od socijalne isključenosti, uključujući mlade koji su prerano prekinuli obrazovanje. Nakon završavanja Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, pohađa doktorski studij socijalnog rada i socijalne politike. Završila je edukaciju za praktičara Neuro-lingvističkog programiranja, edukaciju za psihosocijalni tretman počinitelja nasilja te za mjeru stručne pomoći i potpore u ostvarivanu skrbi o djetetu  te niz edukacija za razvoj savjetodavnih vještina, uključujući kratke motivacijske intervencije, programe za stabilizaciju nakon traumatskih iskustava, programe koji koriste psihodramske tehnike i korištenje priča.

prof. dr. sc. Irma Kovčo Vukadin

  • završila edukaciju iz sistemske obiteljske psihoterapije, 1. stupanj transakcijske analize, practitioner i master stupanj NPL-a, kao i kraće edukacijske formate za specifične tehnike ili teme u savjetodavnom i psihoterapijskom radu (rad s asocijativnim kartama, Psychotherapy with trauma (in TA)
  • radi (od 2019. godine) s mladima, parovima, roditeljima i obiteljima

doc. dr. sc. Ivana Maurović, socijalna pedagoginja

  • diplomirana je integrativna psihoterapeutkinja
  • od 2008. godine  provodi savjetodavni, a od 2013. godine i psihoterapijski rad s mladima i  odraslima; povremeno provodi obiteljsko savjetovanje
  • u Odgojnom savjetovalištu je uz individualni rad uključena i u provođenje posebne obveze  uključivanja u individualni ili grupni tretman u savjetovalištu za mlade

izv. prof. dr. sc. Josipa Mihić, socijalna pedagoginja

  • diplomirana je geštalt psihoterapeutkinja, radi kao savjetovateljica od 2016. godine s djecom, mladima i odraslima
  • u svom individualnom i grupnom radu s korisnicima primjenjuje i mindfulness tehnike

izv. prof. dr. sc. Anja Mirosavljević

  • provodi Socijalnopedagošku procjenu

izv. prof. dr. sc. Miranda Novak, psihologinja

  • završila je dva stupnja edukacije iz kognitivno-bihevioralne terapije te je diplomirana geštalt psihoterapeutkinja
  • pohađala razne edukacije iz područja savjetovanja (npr. briga za mentalno zdravlje pomagača, partnersko savjetovanje, istraživanje savjetodavnog procesa)
  • radi kao savjetovateljica od 2008. godine, najviše s mladima s internaliziranim problemima te s mladima i odraslima u razvojnim krizama

izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević, socijalna pedagoginja

  • Savjetodavna psihoterapeutkinja realitetne psihoterapije (Institut za realitetnu psihoterapiju), polaznica psihoterapijske edukacije iz grupne analize (Institut za grupnu analizu)
  • Aktivna je od 2008. godine kroz savjetovanje djece, mladih i njihovih roditelja, provedbu posebne obveze uključivanja u psihosocijalni tretman u savjetovalištu za mlade, te razvoj i provedbu grupnih psihoedukativnih programa

dr. sc. Matea Belošević, mag. socijanle pedagogije

Matea Belošević, socijalna pedagoginja
  • završila je 2.5 godišnju bazičnu edukaciju iz Realitetne terapije koja joj omogućava primjenu stečenih znanja o principima i konceptima teorije izbora, realitetne terapije i suradničkog vođenja u praksi
  • završila je edukaciju o vještinama i tehnikama iz terapije igrom primjenjive u radu s djecom
  • u Kabinetu za socijalnopedagošku procjenu, savjetovanje i programe provodi stručna usavršavanja i individualno savjetovanje s djecom i mladima

Dr.sc. Sonja Biglbauer

  • završila je edukaciju iz bihevioralno-kognitivne terapije
  • zadnje dvije godine radi u Savjetovalištu za studente na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a od ove akademske godine i u Odgojnom savjetovalištu ERF-a
  • ima iskustvo u radu s djecom i mladima s internaliziranim problemima, primarno iz anksioznog kruga

Dr.sc. Andrea Ćosić, socijalna pedagoginja

  • uključena u niz znanstveno-istraživačkih i stručnih projekata na području procjene problema u ponašanju i alternativne skrbi za djecu i mlade
  • ima iskustvo rada u individualnom savjetovanju djece i mladih s problemima u ponašanju te iskustvo provedbe grupnih programa s djecom, mladima i odraslima
  • u Kabinetu za socijalnopedagošku procjenu, savjetovanje i programe provodi socijalnopedagošku procjenu

Katarina Serdar Čerpnjak, mag. socijalne pedagogije

  • završila je edukaciju o vještinama i tehnikama iz terapije igrom primjenjive u radu s djecom
  • u Kabinetu za socijalnopedagošku procjenu, savjetovanje i programe provodi stručna usavršavanja i individualno savjetovanje s djecom i mladima