U Kabinetu za psihoterapiju provodimo psihoterapijski ili savjetodavni rad s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom te njihovim obiteljima. Također, nudimo psihoterapiju ili savjetovanja za sve koji imaju potrebu za podrškom, promjenom, uvidom, rastom i razvojem – mladi (studenti), odrasli, parovi.
U radu s klijentima usmjereni smo na njihove snage, potičući osviještenost o sebi i situaciji u kojoj se nalaze te razvijajući nove strategije suočavanja s teškoćama (jačanje osobnih potencijala, samopoštovanja, samopouzdanja i samozastupanja). Tijekom rada poteškoće se nastoje prevladati promjenom perspektive i usmjeravanjem prema novim i dubljim razinama razumijevanja situacije koju doživljavaju kao problem, kao i dubljim razinama razumijevanja samog sebe.
Savjetovanja i terapije provode s osobama neovisno o dobi od predškolske pa do zrele odrasle dobi, individualno i radom s parovima u trajanju od 60 minuta te u grupnom radu u trajanju 60 – 90 minuta.

Kroz primjenu nekoliko terapijskih modaliteta (npr. geštalt, art/ekspresivne terapije, grupna analiza, psihodrama) kroz individualni i/ili grupni pristup pomažemo u prevladavanju socioemocionalnih problema; preveniramo ozbiljnije psihološke poremećaje i narušavanje odnosa s važnim osobama; pružamo podršku u odrastanju i oblikovanju identiteta te zdravom rastu i razvoju; pružamo pomoć i podršku roditeljima te ih ojačavamo za kompetentno roditeljstvo; podržavamo njegovanje kvalitetnih partnerskih odnosa; podržavamo djecu i mlade u prevladavanju stresa tijekom školovanja i studiranja.

 

Usluge Kabineta za psihoterapiju

1. Psihoterapija


NAŠ STRUČNI TIM

doc. dr. sc. Damir Miholić

  • Docent je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Nositelj je više kolegija u području art/ekspresivnih (kreativnih) terapija u okviru prijediplomskog i diplomskog studija.
  • Psihodramski je terapeut s licencom ECP (European Certificate for Psychotherapy) te je bio dugogodišnji dramski pedagog Zagrebačkog kazališta mladih.
  • Istražuje i primjenjuje kreativne medije, prvenstveno dramsko izražavanja u edukaciji, rehabilitaciji i terapiji djece i odraslih.Voditelj je niza domaćih i međunarodnih radionica za djecu i mlade te edukacija za stručnjake iz različitih područja (edukacijski rehabilitatori, psiholozi, pedagozi, nastavnici, voditelji dramskih družina).

prof. dr. sc. Ana Wagner Jakab

  • Redovita je profesorica na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu (edukacijski rehabilitator), Montessori predškolski odgajatelj i Gestalt psihoterapeut.
  • U kabinetu za psihoterapiju savjetuje i/ili provodi psihoterapiju s klijentima koji se odluče na zajednički rad.
  • Uže područje rada su obitelji djece s teškoćama (djeca, roditelji, sestre i braća, bake i djedovi).
  • Završila je nekoliko dodatnih edukacija/usavršavanja: Gestalt psihoterapija u radu s djecom; Kako raditi sa sramom?; Dijalog u Gestaltu; Kreiranje terapijskih priča u radu s djecom; Uvodna iskustvena radionica iz sistemske obiteljske psihoterapije; Rad s djecom razdvojenih roditelja i obiteljima.
  • Pod kontinuiranom  je mjesečnom supervizijom Gestalt psihoterapeuta i supervizora kako bi bila što bolja sebi i svojim klijentima.

prof. dr. sc. Renata Martinec

  • Redovita je profesorica na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu. Nositeljica je nekoliko kolegija u području art/ekspresivnih (kreativnih) terapija, psihosomatike i stres-managementa.
  • Njezin znanstveni i stručni interes usmjeren je na primjenu komplementarnih terapija, umjetničkih medija i tjelesnog iskustva u edukaciji i rehabilitaciji.
  • Završila je različite edukacije kao na primjer Osnove Body-work tehnike, Bartenieff sustav analize pokreta, Osnove Mindfulnessa,  te Ples i pokret u terapiji na Laban centru Sveučilišta u Londonu (Laban Centre for Movement and Dance, University of London).
  • Certificirani je psihoterapeut iz područja terapije pokretom i plesom (prema standardima Evropskog udruženja za ples i pokret u terapiji – European Dance Movement Therapy Association – EADMT).
  • Savjetovanje i psihoterapiju provodi u Kabinetu za psihoterapiju, kao i u okviru suradnje sa različiti udrugama i centrima za rehabilitaciju.

Maja Petrošanec, mag. psych.

  • Provodi psihološku procjenu, primarno djece školske dobi, ali i odraslih kada su u pitanju neurorazvojni poremećaji (naročito deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj i poremećaj iz spektra autizma) te emocionalne teškoće.
  • U radu s ostalim stručnjacima, u sklopu timskih obrada, provodi psihološke procjene djece s teškoćama u učenju
  • Provodi savjetovanja roditelja, djece i mladih te grupni program za djecu s ADHD-om
  • Provodi program Rastimo zajedno Plus roditeljima djece s teškoćama u razvoju
  • Trenutno je u drugom stupnju edukacije iz bihevioralno-kognitivnih terapija

prof. dr. sc. Martina Ferić

  • Psihoterapija i savjetovanje, Geštalt psihoterapeutkinja