U Kabinetu za edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu i podršku provodi se edukacijsko rehabilitacijska dijagnostika/procjena, individualni i/ili grupni edukacijsko-rehabilitacijski programi, metode, postupci, intervencije i aktivnosti u svrhu pružanja stručne podrške djeci, mladima i odraslim osobama sa sumnjom na ili s utvrđenim intelektualnim odnosno drugim razvojnim teškoćama. Isto tako, svrha rada Kabineta je kroz savjetovanja, predavanja, edukacije dati podršku njihovim obiteljima te pružateljima usluga u rehabilitaciji, odgoju, obrazovanju, socijalnoj skrbi, zapošljavanju i dr.

U Kabinetu se kontinuirano održavaju nastavne vježbe i praksa za studente, prikupljaju se podatci u svrhu znanstvenih istraživanja, kreiranja i implementacije novih programa podrške.

Usluge Kabineta za edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu i podršku

1. Edukacijsko-rehabilitacijska procjena za djecu predškolske i školske dobi

Procjena spremnosti za prvi razred i procjene povezanih sa školskim učenjem i primjerenim programom školovanja, procjena poremećaja iz spektra autizma i poremećaja pažnje i hiperaktivnosti u suradnji s drugim stručnjacima NKC-a.

2. Edukacijsko-rehabilitacijska procjena potreba za podrškom odraslim osobama s intelektualnim teškoćama

3. Individualna edukacijsko-rehabilitacijska terapija

Za djecu predškolske dobi, osnovnoškolske i srednjoškolske dobi te za odrasle osobe s intelektualnim teškoćama.

4. Grupna edukacijsko-rehabilitacijska podrška

Grupne radionice za djecu, roditelje, članove obitelji (braća i sestre), stručnjake (provode se u unaprijed dogovorenim ciklusima).

5. Savjetodavna podrška za roditelje i druge članove obitelji, stručnjake

Odgojitelji, učitelji, stručni suradnici, pomoćnici u nastavi i dr.), studente.

6. Ekspertiza u odgojno-obrazovnim ustanovama

7. Predavanja za roditelje, članove obitelji i stručnjake

8. Webinari


NAŠ STRUČNI TIM

doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar Voditeljica Kabineta

prof. dr. sc. Zrinjka Stančić

prof. dr. sc. Daniela Bratković

Matea Šapina, mag. rehab. educ.

  • Iskustvo u pružanju individualne edukacijsko-rehabilitacijske podrške i provedbe radionica za djecu predškolske i školske dobi s različitim teškoćama u području akademskih vještina, vještina svakodnevnog života i u području socio-emocionalnih kompetencija.
  • Provodi podršku u učenju za djecu s teškocama u razvoju osnovnoškolske i srednjoškolske dobi, grupne radionice za djecu s ADHD-om u suradnji s psihologom, procjene djece s teškoćama i odraslih osoba s invaliditetom, savjetovanja roditelja, edukacije za školske djelatnike o primjerenim strategijama u radu s učenicima s teškoćama.

Natalija Vrbas Novak, mag. rehab. educ.

  • Višegodišnje radno iskustvo u osnovnoškolskom i predškolskom odgoju i obrazovanju, sustavu socijalne skrbi te nevladinom sektoru.
  • provodi individualni i grupni rad te procjenu/dijagnostiku za djecu s razvojnim teškoćama.
  • Provodi savjetovanja, radionice i predavanja za obitelji djece s razvojnim teškoćama te djelatnicima vrtića, škola i drugim stručnjacima.
  • Edukantica Gestalt psihoterapije pod supervizijom.
  • Edukacije: ADOS-2 – Opservacijski protokol za dijagnostiku autizma; PECS – Sustav komuniciranja razmjenom slika; VB-MAPP – Procjena miljokaza verbalnog ponašanja i razvojni profil; Izrada socijalnih priča: poticanje socijalne komunikacije; Međunarodno certificirani The Greenspan Floortime Approach Practitioner; ASEBA – za predškolsku i školsku dob – edukacija za primjenu i interpretaciju.
  • Sudjeluje u provedbi studentske prakse i nastavnih vježbi