U Kabinetu za edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu i podršku provodi se edukacijsko rehabilitacijska dijagnostika/procjena, individualni i/ili grupni edukacijsko-rehabilitacijski programi, metode, postupci, intervencije i aktivnosti u svrhu pružanja stručne podrške djeci, mladima i odraslim osobama sa sumnjom na ili s utvrđenim intelektualnim odnosno drugim razvojnim teškoćama. Isto tako, svrha rada Kabineta je kroz savjetovanja, predavanja, edukacije dati podršku njihovim obiteljima te pružateljima usluga u rehabilitaciji, odgoju, obrazovanju, socijalnoj skrbi, zapošljavanju i dr.
U Kabinetu se kontinuirano održavaju nastavne vježbe i praksa za studente, prikupljaju se podatci u svrhu znanstvenih istraživanja, kreiranja i implementacije novih programa podrške.
Usluge Kabineta za edukacijsko-rehabilitacijsku procjenu i podršku
1. Edukacijsko-rehabilitacijska procjena za djecu predškolske i školske dobi
Procjena spremnosti za prvi razred i procjene povezanih sa školskim učenjem i primjerenim programom školovanja, procjena poremećaja iz spektra autizma i poremećaja pažnje i hiperaktivnosti u suradnji s drugim stručnjacima NKC-a.
2. Edukacijsko-rehabilitacijska procjena potreba za podrškom odraslim osobama s intelektualnim teškoćama
3. Individualna edukacijsko-rehabilitacijska terapija
Za djecu predškolske dobi, osnovnoškolske i srednjoškolske dobi te za odrasle osobe s intelektualnim teškoćama.
4. Grupna edukacijsko-rehabilitacijska podrška
Grupne radionice za djecu, roditelje, članove obitelji (braća i sestre), stručnjake (provode se u unaprijed dogovorenim ciklusima).
5. Savjetodavna podrška za roditelje i druge članove obitelji, stručnjake
Odgojitelji, učitelji, stručni suradnici, pomoćnici u nastavi i dr.), studente.
6. Ekspertiza u odgojno-obrazovnim ustanovama
7. Predavanja za roditelje, članove obitelji i stručnjake
8. Webinari
NAŠ STRUČNI TIM
doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar Voditeljica Kabineta
prof. dr. sc. Zrinjka Stančić
prof. dr. sc. Daniela Bratković
Matea Šapina, mag. rehab. educ.
- Iskustvo u pružanju individualne edukacijsko-rehabilitacijske podrške i provedbe radionica za djecu predškolske i školske dobi s različitim teškoćama u području akademskih vještina, vještina svakodnevnog života i u području socio-emocionalnih kompetencija.
- Provodi podršku u učenju za djecu s teškocama u razvoju osnovnoškolske i srednjoškolske dobi, grupne radionice za djecu s ADHD-om u suradnji s psihologom, procjene djece s teškoćama i odraslih osoba s invaliditetom, savjetovanja roditelja, edukacije za školske djelatnike o primjerenim strategijama u radu s učenicima s teškoćama.
Natalija Vrbas Novak, mag. rehab. educ.
- Višegodišnje radno iskustvo u osnovnoškolskom i predškolskom odgoju i obrazovanju, sustavu socijalne skrbi te nevladinom sektoru.
- provodi individualni i grupni rad te procjenu/dijagnostiku za djecu s razvojnim teškoćama.
- Provodi savjetovanja, radionice i predavanja za obitelji djece s razvojnim teškoćama te djelatnicima vrtića, škola i drugim stručnjacima.
- Edukantica Gestalt psihoterapije pod supervizijom.
- Edukacije: ADOS-2 – Opservacijski protokol za dijagnostiku autizma; PECS – Sustav komuniciranja razmjenom slika; VB-MAPP – Procjena miljokaza verbalnog ponašanja i razvojni profil; Izrada socijalnih priča: poticanje socijalne komunikacije; Međunarodno certificirani The Greenspan Floortime Approach Practitioner; ASEBA – za predškolsku i školsku dob – edukacija za primjenu i interpretaciju.
- Sudjeluje u provedbi studentske prakse i nastavnih vježbi