Rad u Centru organiziran je u okviru 12 kabineta koji su temeljem prirode usluga koje razvijaju usko specijalizirani za rad s osobama s različitim razvojnim ili stečenim teškoćama, kao i rad na preventivnim programima.
izv. prof. dr. sc. Renata Pinjatela
Ana-Marija Bohaček, mag. rehab. educ., spec. rane intervencije, voditeljica Kabineta
Dora Marinić, mag. rehab. educ.
doc. dr. sc. Blaženka Brozović, logoped, voditeljica Kabineta
izv. prof. dr. sc. Maja Cepanec, prof. logoped
izv.prof.dr.sc. Jasmina Ivšac-Pavliša, prof. logoped
izv. prof. dr. sc. Sanja Šimleša, prof. psiholog
prof. dr. sc. Draženka Blaži, prof. defektolog-logoped
Monika Rosandić Grgić, mag. logoped
Blanka Brdarić, mag. logopedije
dr. sc. Iva Hrastinski, prof. logoped, voditeljica Kabineta
izv. prof. dr. sc. Luka Bonetti, prof. logoped
doc. dr. sc. Marina Milković, prof. defektolog
Tomislav Radošević, mag. logoped
prof. dr. sc. Tatjana Prizl Jakovac, prof. defektolog-logoped, voditeljica Kabineta
doc. dr. sc. Ana Leko Krhen, prof. defektolog-logoped
izv. prof. dr. sc. Daniela Cvitković, prof. psiholog, voditeljica Kabineta
prof. dr. sc. Snježana Sekušak Galešev, prof. psiholog
Irina Turina, prof. psiholog
izv. prof. dr. sc. Ana Leko Krhen, prof. logoped, voditeljica Kabineta
izv. prof. dr. sc. Ana Bonetti, prof. logoped
Maja Jurak, mag. logoped
dr. sc. Dora Knežević, mag. logoped
prof. dr. sc. Mirjana Lenček, prof. logoped
dr. sc. Marina Olujić Tomazin, mag. psych. et logoped
Antea Šalinović, mag. logopedije
Ivana Vuk, mag. logopedije
izv. prof. dr. sc. Sonja Alimović, mag. educ. rehab., voditeljica Kabineta
prof. dr. sc. Tina Runjić, prof. defektolog
Dominik Sikirić, mag. rehab. educ.
Vlatka Anić, mag. rehab. educ.
izv. prof. dr. sc. Ante Bilić-Prcić, mag. rehab. educ.
Valentina Mašić, mag. rehab. educ.
izv. prof. dr. sc. Dora Dodig Hundrić, prof. soc. pedagog, voditeljica Kabineta
izv. prof. dr. sc. Miranda Novak, prof. psihologije
Sanja Radić Bursać, mag. soc. ped., zaposlena stručna suradnica u znanosti i visokom obrazovanju
prof. dr. sc. Irma Kovčo Vukadin, prof. soc. pedagog
izv. prof. dr. sc. Josipa Mihić, soc. pedagog
izv. prof. dr. sc. Ivana Maurović, prof. soc. pedagog
izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević, prof. soc. pedagog
dr. sc. Matea Belošević, mag. soc. paed.
Sonja Biglbauer, mag. psych.
Andrea Ćosić, mag. soc. paed.
dr. sc. Sabina Mandić, mag. soc. paed.
Lucija Lamešić, mag. soc. paed.
doc. dr. sc. Damir Miholić, prof. defektolog, psihodramski terapeut, voditelj Kabineta
izv. prof. dr. sc. Ana Wagner Jakab, prof. defektolog, edukacija iz Gestalt psihoterapije
prof. dr. sc Martina Ferić, soc. pedagog, edukacija iz Gestalt psihoterapije
izv. prof. dr. sc. Renata Martinec, prof. defektolog, edukacija iz Psihoterapije plesom i pokretom
prof. dr. sc. Rea Fulgosi Masnjak, u t.z. prof. psiholog, voditeljica Kabineta
dr. sc. Dragana Mamić, dipl. def., SI pedagog
izv. prof. dr. sc. Jasmina Stošić, voditeljica Kabineta
Ivana Jandroković, mag. rehab. educ.
Sanja Aguila Munoz , mag. rehab. educ.
Natalija Vrbas Novak, mag. rehab. educ.
izv. doc. dr. sc. Ljiljana Pintarić Mlinar – dipl.defektolog/nastavnik razredne nastave, voditeljica Kabineta
prof. dr. sc. Zrinjka Stančić
prof. dr. sc. Daniela Bratković, prof. reh.
Matea Gazilj, mag. rehab. educ., pripravnik
izv. prof. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša, voditeljica Kabineta
Monika Rosandić Grgić, mag. logopedije, doktorski student
Klara Popčević, mag. logopedije, doktorski student
KABINET ZA RANU KOMUNIKACIJU (KRK)
Monika Rosandić Grgić, mag. logopedije
Doktorska studentica
- bavi se procjenom ranog komunikacijskog, jezičnog i govornog razvoja
- pruža podršku djeci sa PSA-om rane dobi i njihovim obiteljima te djeci predškolske dobi s ostalim razvojnim odstupanjima
- sudjeluje u izvođenju vježbi i seminara za studente diplomskog studija logopedije u okviru kolegija Poremećaji socijalne komunikacije te Potpomognuta komunikacija
- sudjelovala je u nizu znanstveno-stručnih projekata iz područja potpomognute komunikacije
- autorica je dvaju znanstvenih radova i poglavlja u stručnim priručnicima te aktivna sudionica simpozija na temu ranog dječjeg razvoja
Ivona Mršić, magistra psihologije
- od 2018. godine radi kao stručna suradnica psihologinja u Kabinetu za ranu komunikaciju
- primarno se bavi razvojnom procjenom djece rane i predškolske dobi
- individualno radi s djecom i njihovim obiteljima u poticanju razvoja, posebice socijalnog i emocionalnog razvoja
- provodi ADOS-2 Opservacijski protokol za dijagnostiku autizma
- u suradnji sa stručnim suradnicima Centra i profesorima Fakulteta sudjeluje i u drugim stručnim poslovima kao što su stručni skupovi i nastavne vježbe
- tijekom trogodišnjeg rada u dječjem vrtiću stekla je iskustvo provedbe grupnih radionica namijenjenih odgajateljima i roditeljima predškolske djece s teškoćama u razvoju
- trenutno je polaznica dvogodišnje edukacije iz terapije igrom
Blanka Brdarić, mag. logopedije
- Od listopada 2022. radi kao stručna suradnica u Kabinetu za ranu komunikaciju
- Primarno se bavi razvojnom procjenom djece rane i predškolske dobi
- Individualno radi s djecom i njihovim obiteljima u poticanju komunikacijskog i jezično-govornog razvoja
- U suradnji sa stručnim suradnicima Centra i profesorima Fakulteta sudjeluje i u drugim stručnim poslovima kao što su stručni skupovi, studentska praksa i nastavne vježbe
- Provodi ADOS-2 Opservacijski protokol za dijagnostiku autizma
LOGOPEDSKI KABINET
Maja Jurjak, mag. logoped
- diplomski studij logopedije završila je 2015. godine
- od 2017. godine zaposlena je kao stručna suradnica u Logopedskom kabinetu Nastavno-kliničkog Centra ERF-a
- provodi procjenu, podršku i savjetovanje iz područja artikulacijsko-fonoloških poremećaja te poremećaja čitanja i pisanja
Antea Šalinović, mag. logopedije
- od 2022. godine zaposlena kao stručna suradnica u Logopedskom kabinetu Nastavno-kliničkog Centra ERF-a
- provodi podršku iz područja poremećaja tečnosti govora, artikulacijsko-fonoloških poremećaja te podršku usmjerenu na jačanje jezičnih vještina i poticanje vještina čitanja i pisanja
Ivana Vuk, mag. logopedije
- Od 2019. godine zaposlena kao stručna suradnica u Logopedskom kabinetu Nastavno-kliničkog centra
- Jedan period radila kao asistent na Odsjeku za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta
- Od 2021. ponovno u Logopedskom kabinetu
- Primarno se bavi procjenom, podrškom i savjetovanjem iz područja poremećaja čitanja, pisanja i računanja, artikulacijsko-fonoloških poremećaja, jezičnog poremećaja, ali jednim dijelom i iz područja komunikacijskih poremećaja u školskoj dobi
- U suradnji sa stručnim suradnicima Centra i profesorima Fakulteta sudjeluje i u drugim stručnim poslovima kao što su stručni skupovi, studentska praksa i nastavne vježbe
KABINET ZA PROBLEME U VIZUALNOM FUNKCIONIRANJU
ODGOJNO SAVJETOVALIŠTE
izv. prof. dr. sc. Dora Dodig Hundrić, socijalna pedagoginja
Voditeljica Kabineta
- završila je dva stupnja edukacije iz Realitetne terapije, te više edukacija o specifičnim metodama i tehnikama u savjetodavnom radu (npr. korištenje asocijativnih karata, psihosocijalni tretman počinitelja nasilja u obitelji)
- U Odgojnom savjetovalištu aktivna je od 2009. godine u individualnom i grupnom radu s djecom, mladima i njihovim obiteljima
- posebno je aktivna u radu s mladima s problemom bihevioralnih ovisnosti (kockanje i internet)
izv. prof. dr. sc. Miranda Novak, psihologinja
- završila je dva stupnja edukacije iz kognitivno-bihevioralne terapije te je diplomirana geštalt psihoterapeutkinja
- pohađala razne edukacije iz područja savjetovanja (npr. briga za mentalno zdravlje pomagača, partnersko savjetovanje, istraživanje savjetodavnog procesa)
- radi kao savjetovateljica od 2008. godine, najviše s mladima s internaliziranim problemima te s mladima i odraslima u razvojnim krizama.
Sanja Radić Bursać, socijalna pedagoginja
Stručna suradnica u znanosti i visokom obrazovanju, zaposlena u Odgojnom savjetovalištu
- završila je osnovnu razinu edukacije iz Realitetne terapije i Teorije izbora u dvogodišnjem trajanju, kao i niz stručnih usavršavanja o specifičnim metodama i tehnikama u savjetodavnom radu; trenutno započinje edukaciju iz dječje i adolescentne integrativne psihoterapije
- ima bogato iskustvo osmišljavanja te provedbe strukturiranih psihoedukativnih i psihosocijalnih intervencija namijenjenih djeci, mladima i odraslima/obitelji
- uključena u niz znanstveno-istraživačkih i stručnih projekata na području prevencijske znanosti i bihevioralnih ovisnosti
- od 2013. godine bila angažirana kao vanjska suradnica Odgojnog savjetovališta, a trenutno prvenstveno individualno radi s djecom i mladima školske dobi te vodi grupne aktivnosti
Sonja Biglbauer, mag. psych.
- završila je edukaciju iz bihevioralno-kognitivne terapije
- zadnje dvije godine radi u Savjetovalištu za studente na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a od ove akademske godine i u Odgojnom savjetovalištu ERF-a
- ima iskustvo u radu s djecom i mladima s internaliziranim problemima, primarno iz anksioznog kruga
dr. sc. Matea Belošević, socijalna pedagoginja
- završila je 2.5 godišnju bazičnu edukaciju iz Realitetne terapije koja joj omogućava primjenu stečenih znanja o principima i konceptima Teorije izbora, Realitetne terapije i Suradničkog vođenja u praksi
- kroz volonterski rad stekla je iskustvo provedbe preventivnih programa s djecom i mladima
- u Odgojnom savjetovalištu aktivna je od 2019. godine u savjetovanju i provedbi grupnih programa s djecom, mladima i njihovim obiteljima
Andrea Ćosić, socijalna pedagoginja
- kroz rad u civilnom sektoru stekla je iskustvo u individualnom savjetovanju djece i mladih s problemima u ponašanju
- ima iskustvo u provedbi grupnog rada s roditeljima djece s problemima u ponašanju te roditeljima koji prolaze visokokonfliktne razvode
- u Odgojnom savjetovalištu aktivna je od 2019. godine, u savjetovanju i provedbi grupnih programa s djecom, mladima i njihovim obiteljima
prof. dr. sc. Irma Kovčo Vukadin, socijalna pedagoginja
- završila 1. stupanj transakcijske analize i odslušala drugi te završila practitioner i master stupanj NLP-a kao i kraće edukacijske formate za specifične tehnike ili teme u savjetodavnom i psihoterapijskom radu (rad s asocijativnim kartama, Psychotherapy with trauma (in TA))
- trenutno polaznica 3. godine edukacije sistemske obiteljske psihoterapije
- u rad Odgojnog savjetovališta uključila se 2019. godine
dr. sc. Sabina Mandić, socijalna pedagoginja
- primarno područje znanstvenog i stručnog interesa su joj upravo eksternalizirani problemi djece i mladih s posebnim naglaskom na maloljetničku delinkvenciju te bihevioralne ovisnosti
- radi u Odgojnom savjetovalištu od 2017. godine, najviše s djecom i mladima koji iskazuju eksternalizirane probleme u ponašanju
izv. prof. dr. sc. Ivana Maurović, socijalna pedagoginja
- diplomirana je integrativna psihoterapeutkinja
- od 2008. godine provodi savjetodavni, a od 2013. godine i psihoterapijski rad s mladima i odraslima; povremeno provodi obiteljsko savjetovanje
- u Odgojnom savjetovalištu je uz individualni rad uključena i u provođenje posebne obveze uključivanja u individualni ili grupni tretman u savjetovalištu za mlade
izv. prof. dr. sc. Gabrijela Ratkajec Gašević, socijalna pedagoginja
- završila je četverogodišnju edukaciju iz Realitetne psihoterapije i stekla stupanj savjetovateljice, uvodnik iz Grupne psihoterapije te nekoliko edukacija o specifičnim metodama i tehnikama u savjetovališnom radu (komunikacija sa “zahtjevnim” pojedincima, asocijativne karte)
- u Odgojnom savjetovalištu aktivna je od 2008. godine u savjetovanju djece, mladih i njihovih roditelja, u provedbi posebne obveze uključivanja u psihosocijalni tretman u savjetovalištu za mlade te u grupnom radu s roditeljima
Lucija Lamešić, socijalna pedagoginja
- polaznica je bazične, dvogodišnje, edukacije iz Realitetne terapije i Teorije izbora
- u Odgojnom savjetovalištu je aktivna od 2020. godine te prvenstveno radi s djecom i mladima, a sudjeluje i u osmišljavanju psihoedukativnih materijala namijenjenih stručnjacima
- također, vanjska je suradnica Centra za socijalnu skrb Velika Gorica
KABINET ZA PSIHOTERAPIJU
KABINET ZA POREMEĆAJ IZ SPEKTRA AUTIZMA
Sanja Aquila Munoz, mag. rehab. educ.
- završila je jednogodišnje edukacije „Senzorno integracijska pedagogija“ te „Primijenjena analiza ponašanja za autizam i druge razvojne teškoće“
- završila je prvi stupanj edukacija „PECS – Picture Exchange Communication System“ i „TEACCH – Treatment and Education of Autistic and other related Communication Handicapped Children“
- završila je edukaciju za primjenu ADOS-a-2 (Opservacijskog protokola za dijagnostiku autizma)
- bila je zaposlena u predškolskom i osnovnoškolskom programu Centra za autizam 10 godina
- bavi se procjenom djece i odraslih osoba sa sumnjom na PSA, savjetovanjem roditelja i stručnjaka te individualnim terapijskim radom s predškolskom djecom
- sudjeluje u različitim projektima te izvođenju nastave
- pruža stručnu podršku školama za uključivanje učenika sa PSA-om
Natalija Vrbas Novak, mag. rehab. educ.
- Višegodišnje radno iskustvo u osnovnoškolskom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Posebni poludnevni program za djecu predškolskog uzrasta s poremećajem iz spektra autizma u redovnom vrtiću), sustavu socijalne skrbi te nevladinom sektoru
- Provodila individualni i grupni rad s djecom (sa i bez razvojnih teškoća) rane, predškolske i školske dobi te odraslim osobama s invaliditetom
- Sudjelovala na niz međunarodnih kongresa te aktivno radila na stručnim projektima
- Završila je edukacije: PECS - Sustav komuniciranja razmjenom slika; ADOS-2 - Opservacijski protokol za dijagnostiku autizma; VB-MAPP - Procjena miljokaza verbalnog ponašanja i razvojni profil; Izrada socijalnih priča: poticanje socijalne komunikacije; međunarodno certificirani The Greenspan Floortime Approach Practitioner
- Edukant je Gestalt psihoterapije
- Provodi savjetovanja, predavanja i edukacije obiteljima djece s razvojnim odstupanjima te vrtićima, školama i drugim stručnjacima na temu poremećaja iz spektra autizma
Ivana Jandroković, mag. educ. rehab.
- diplomirala je rehabilitaciju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na temi iz područja poremećaja iz spektra autizma
- tijekom studija bila je demonstrator na kolegijima vezanima uz PSA te ranu razvojnu rehabilitaciju
- završila je studij s dvije dekanove nagrade te posebnom rektorovom nagradom; tijekom studija bila je stipendistica Sveučilišta u Zagrebu u kategoriji izvrsnosti
- trenutačno je doktorandica na studiju Neuroznanosti Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu; predmet interesa su joj perinatalni razvoj i rana neurorazvojna odstupanja
- završila je edukaciju za procjenu spontane motorike kod dojenčadi te procjenu i razvoj motoričkog profila male djece, kao i ADOS-2 edukaciju za dijagnostiku PSA-a
KABINET ZA EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKU PROCJENU I PODRŠKU
Matea Gazilj, mag. rehab. educ.
Pripravnica
- diplomirala je 2018. godine edukacijsku rehabilitaciju na smjeru Inkluzivna edukacija i rehabilitacija s temom diplomskog rada „Kvaliteta radnog života edukacijskih rehabilitatora“
- kroz osmomjesečno iskustvo volontiranja u Boliviji u Južnoj Americi pružala je podršku i provodila radionice za djecu predškolske i školske dobi s različitim teškoćama u području akademskih vještina, vještina svakodnevnog života i u području socio-emocionalnih kompetencija
- pripravnički staž započela je u Osnovnoj školi „Nad lipom“ u području nastave u kući, nakon toga u Centru za autizam u programu stanovanja, a trenutačno nastavlja svoje pripravništvo u Kabinetu za edukacijsko-rehabilitacijsku podršku
LABORATORIJ ZA POTPOMOGNUTU KOMUNIKACIJU
Klara Popčević, mag. logopedije
Doktorska studentica
- pohađa doktorski studij Poremećaji jezika, govora i slušanja na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu
- ima višegodišnje iskustvo u radu s obiteljima i djecom u ranoj dobi sa PSA-om te s djecom koja komuniciraju različitim oblicima potpomognute komunikacije
- sudjelovala je u razvoju ICT rješenja za poticanje komunikacijskih i jezičnih sposobnosti
- sudjeluje u provedbi kliničkih vježbi i logopedske prakse za studente ERF-a te edukacija za stručnjake u okviru Centra za cjeloživotno učenje ERF-a
- završila je i održala nekoliko edukacija u području rane intervencije, jezičnog i komunikacijskog razvoja djece sa PSA-om i potpomognute komunikacije te objavila nekoliko znanstvenih i stručnih radova u tom području
Monika Rosandić Grgić, mag. logopedije
Doktorska studentica
- bavi se procjenom ranog komunikacijskog, jezičnog i govornog razvoja
- pruža podršku djeci sa PSA-om rane dobi i njihovim obiteljima te djeci predškolske dobi s ostalim razvojnim odstupanjima
- sudjeluje u izvođenju vježbi i seminara za studente diplomskog studija logopedije u okviru kolegija Poremećaji socijalne komunikacije te Potpomognuta komunikacija
- sudjelovala je u nizu znanstveno-stručnih projekata iz područja potpomognute komunikacije
- autorica je dvaju znanstvenih radova i poglavlja u stručnim priručnicima te aktivna sudionica simpozija na temu ranog dječjeg razvoja