Kabinet za senzomotornu integraciju bavi se procjenom, savjetovanjem i podrškom u radu s djecom koja imaju poteškoće u senzornoj obradi i integraciji, uključujući stanja nedostatne obrade osjetnih informacija te poremećaje senzorne modulacije. Posebna pažnja posvećuje se djeci s neurorazvojnim rizicima i razvojnim teškoćama, poput motoričkog planiranja, razvojne dispraksije, ADHD-a, poremećaja socijalne komunikacije, intelektualnih teškoća, poremećaja iz spektra autizma i specifičnih teškoća u učenju, ali i djeci neurotipičnog razvoja s izazovima u senzornoj obradi.
Kabinet pruža sveobuhvatan pristup kroz analizu i obradu podataka procjene, izradu nalaza te davanje povratnih informacija roditeljima ili skrbnicima. Uz to, osiguravamo edukaciju i savjetovanje roditelja s konkretnim primjerima kako poticati senzornu integraciju te kreiramo individualne planove i smjernice za prilagodbu okoline u vrtićima, školama i kućnom okruženju. Kroz edukaciju i savjetovanje stručnjaka koji rade s djecom, cilj nam je pružiti podršku cjelokupnom sustavu koji doprinosi razvoju senzomotornih vještina djeteta.
Usluge Kabineta za senzornu integraciju
1. Procjena teškoća senzorne obrade (vrtićka dob)
Procjena je primjerena za djecu od 3 do 6 godina, odvija se kroz jedan ili dva susreta.
2. Procjena teškoća senzorne obrade (osnovnoškolska dob/ srednjoškolska dob)
Procjena je namijenjena djeci i mladima od 6 do 18 godina i odvija se kroz jedan ili dva susreta u trajanju od 120 minuta. Tijek procjene uključuje intervju (prikupljanje anamnestičkih podataka, uvid u dosadašnju medicinsku/razvojnu i drugu dokumentaciju korisnika i sl.). U procjeni se primjenjuje Upitnik za roditelje, Sustav za procjenu karakterističnih ponašanja i teškoća senzorne obrade (Viola, 2002., prijevod i adaptacija Fulgosi-Masnjak i dr. 2004.), kliničko promatranje – analiza video-zapisa, razgovor s roditeljima/ skrbnicima – pružanje povratne informacije i upoznavanje s rezultatima procjene, demonstracija postupaka i aktivnosti za poticanje razvoja senzorne integracije/ rad s djetetom u obiteljskom okružju.
NAŠ STRUČNI TIM
prof. dr. sc. Rea Fulgosi-Masnjak, u trajnom zvanju, prof. psihologVoditeljica Kabineta
- završena edukacija iz senzorne integracije
- primarno se bavi procjenom, podrškom i savjetovanjem iz područja teškoća senzorne obrade kod djece s neurorazvojnim rizicima, razvojnim teškoćama, poremećajem pažnje i hiperaktivnosti, poremećajem socijalne komunikacije, intelektualnim teškoćama kao i djece neurotipičnog razvoj
doc. dr. sc. Dragana Mamić, mag. edu. reh.
- završena edukacija iz senzorne integracije
- bavi se procjenom, podrškom i savjetovanjem iz područja teškoća senzorne obrade kod djece s neurorazvojnim rizicima, razvojnim teškoćama, poremećajem pažnje i hiperaktivnosti, poremećajem socijalne komunikacije, intelektualnim teškoćama kao i djece neurotipičnog razvoja
Lea Masnjak-Šušković, mag. psych.Asistentica na ERF-u
- završena edukacija iz senzorne integracije
- tijekom četverogodišnjeg rada u dječjem vrtiću stekla je iskustvo u radu s djecom jasličke i predškolske dobi i u provedbi radionica namijenjenih odgojiteljima i roditeljima predškolske djece s teškoćama u razvoju
- sudjeluje u osmišljavanju edukativnih materijala namijenjenih roditeljima i stručnjacima
- doktorska je studentica na studiju Prevencijska znanost i studij invaliditeta Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu;