Kroz kabinet se provodi socijalnopedagoška procjena i razvijaju preventivni i tretmanski programi usmjereni na razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija djece, mladih i roditelje. Aktivnosti podrške i socijalnog uključivanja provode se za mlade s problemima u ponašanju i teškoćama mentalnog zdravlja te za njihove roditelje. Provodi se i podrška stručnjacima u razvoju kompetencija za preventivni rad i rad s djecom i mladima s problemima u ponašanju.
Usluge Kabineta za socijalno pedagošku procjenu, podršku i programe
1. Socijalnopedagoška procjena
Procjena djece i mladih s problemima u ponašanju (uključuje multidisciplinarnu procjenu djece i mladima s problemima u ponašanju socijalni pedagog, psiholog, a po potrebi psihijatar – specijalista dječje i adolescentske psihijatrije, edukacijski rehabilitator i logoped, ovisno o prisutnim teškoćama.
2. Individualno savjetovanje
Za djecu i mlade s problemima u ponašanju te njihove roditelje/skrbnike.
3. Grupni psihoedukativni programi
Usmjereni na razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija djece i mladih.
4. Programi razvoja roditeljskih kompetencija i podrške roditeljstvu
Odvijaju se individualno ili grupno.
5. Kombinirani individualni i grupni tretman za djecu s problemima u ponašanju
6. Provedba mjere psihosocijalnog tretmana u savjetovalištu za mlade
7. Provedba mjere psihosocijalnog tretmana u savjetovalištu za mlade
8. Stručna usavršavanja
(webinari, interaktivna predavanja) i ekspertize za razvoj kompetencija stručnjaka za preventivni rad i tretman s djecom i mladima s problemima u ponašanju
NAŠ STRUČNI TIM
doc. dr. sc. Ivana Maurović, socijalna pedagoginjaVoditeljica Kabineta
- socijalna pedagoginja, integrativna psihoterapeutkinja, zaposlena na Odsjeku za poremećaje u ponašanju Edukacijsko – rehabilitacijskog fakulteta. Nastavnica je na preddiplomskom i diplomskom studiju Socijalne pedagogije.
- voditeljica Kabineta za podršku studentima i razvoj karijera (KARPO) te članica Odgojnog savjetovališta Nastavno – kliničkog centra ERF-a
- zainteresirana za profesionalni razvoj te osobnu i profesionalnu dobrobit studenata i stručnjaka pomažućih profesija
- voditeljica longitudinalnog istraživanja „Otpornost stručnjaka različitih profesija“ s naglaskom na profesionalne pomagače za vrijeme i nakon pandemije koronavirusa
- provela je nekoliko istraživanja o dobrobiti studenata pomažućih profesija
- djelovanje u sklopu KARPO-a odnosi se na kreiranje, koordinaciju i provođenje različitih aktivnosti usmjerenih na razvoj osobnih, akademskih i karijernih kompetencija studenata ERF-a.
prof. dr. sc. Lelia Kiš-Glavaš
- redovita je profesorica na Odsjeku za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta
- djeluje u različitim područjima rada koja obuhvaćaju osobe s invaliditetom, odnosno koordinatorica je za studente s invaliditetom, ambasadorica je za uključivanje i raznolikost Agencije za mobilnost i programe EU, koordinatorica Erasmus+ projekta „Developing Inclusive Education for Students with Disabilities at Sri Lankan Universities“
- članica je Povjerenstva Vlade RH za osobe s invaliditetom te članica Stručnog savjeta Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom
- iza sebe ima višegodišnje iskustvo kao predsjednica Povjerenstva za studente s invaliditetom Sveučilišta u Zagrebu, voditeljica Tempus projekta „Education for Equal Opportunities at Croatia Universities“ te kao članica Nacionalne skupine za unapređenje socijalne dimenzije visokog obrazovanja
- svoj djelokrug zalaganja za studente Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta odlučila je proširiti priključivši se KARPO timu u kojem je zadužena za osiguravanje stručne podrške i akademske prilagodbe za studente s invaliditetom i studente sa specifičnim teškoćama učenja
izv. prof. dr. sc. Ana Leko Krhen
- profesorica na Odsjeku za logopediju, ERF-a, kao nositeljica je i izvoditeljica predmeta Poremećaji tečnosti govora, Mucanje i Volonterski rad. Predaje i na Poslijediplomskom doktorskom studiju Poremećaji jezika, govora i slušanja
- u Nastavno-kliničkom centru aktivno sudjeluje u radu Logopedskog kabineta gdje provodi procjenu, savjetovanje te individualnu i grupnu terapiju djece i odraslih s poremećajima tečnosti govora. Suradnica je i u Kabinetu za komunikacijske poremećaje odraslih.
- predstavnica je Vijeća studija logopedije za karijerno usmjeravanje studenata u KARPO-u
doc.dr.sc. Natalija Lisak Šegota
- zaposlena na Odsjeku za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju pri Edukacijsko – rehabilitacijskom fakultetu.
- Izvodi nastavne aktivnosti na preddiplomskom i diplomskom studiju Rehabilitacije i Edukacijske rehabilitacije.
- Koordinatorica je za podršku studentima na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu.
- Njezina uloga u sklopu KARPO-a odnosi se informiranje studenata o njihovim pravima, prenošenje informacija sa sveučilišne razine, usmjeravanje studenata u realizaciji njihovih prava te povezivanje s uredima na razini Sveučilišta koji su usmjereni na pružanje podrške i zaštitu prava studenata.
Sanja Radić Bursać, mag. paed. soc
- socijalna pedagoginja s višegodišnjim radnim iskustvom u sustavu odgoja i obrazovanja (u osnovnoj i srednjoj školi te učeničkom domu)
- radila je i kao stručna suradnica za preventivne aktivnosti i podzastupljene skupine studenata u Centru za savjetovanje i podršku studentima pri Rektoratu Sveučilišta u Zagrebu
- trenutačno radi na mjestu stručne suradnice u znanosti i visokom obrazovanju u Nastavno-kliničkom centru fakulteta te je aktivna članica većeg broja organizacija civilnog društva
- vjeruje u cjeloživotno učenje i kontinuirano ulaganje u osobni i profesionalni rast i razvoj te, u skladu s time, završila je osnovnu razinu edukacije iz Realitetne terapije i Teorije izbora u dvogodišnjem trajanju, niz stručnih usavršavanja o specifičnim metodama i tehnikama u savjetodavnom radu, a trenutno je edukantica iz Dječje i adolescentne integrativne psihoterapije
- polazi i doktorski studij „Prevencijska znanost i studij invaliditeta“
- uključena je u niz znanstveno-istraživačkih i stručnih projekata na području prevencijske znanosti i bihevioralnih ovisnosti, a u stručnom radu se primarno usmjerila prema djeci i mladima – kroz individualni i grupni rad, razvoj strukturiranih psihosocijalnih (preventivnih i tretmanskih) intervencija, osmišljavanje psihoedukativnih materijala i dr. Širokih je interesa, ali uvijek ju najviše privuku stručne teme vezane uz osnaživanje socijalno-emocionalnih kompetencija, pozitivan razvoj, mentalno zdravlje, ponašajne ovisnosti, razvoj medijske pismenosti.